Fyfan vad du är snygg när jag är full!

Jag har supit hela kvällen för din skull.




Idag är jag glad, baaaara glad! :) Nu känns det faktiskt som att ingenting spelar någon roll hur allt går. :) Fick ju jobbet så det ska mycke till idag för att ja ska bli på dåligt humör! Börjar på måndag, ska bli så spänannde :D :D :D Längtar fan.. :) Efter arbetsintervjun åkte jag till WUC och träffa Ancki. Vi åkte till Mekonomen och hämta hennes skärmkant till bilen sen ner till terminalen. Träffa gammla lärarna och fick även köra lite hjullastare! Fan vad jag saknar det, det är ju så jävla kul! :) Amanda hämta mig där i från och vi drog donken sen hem till hennes mamma. Efter det tog ja bussen hem och nu är jag här och är allmänt glad :) Ska laga lite mat sen ta en promenix med hunden =) Sen märks det vad som händer :) är ju så glad :D :D :D :D




Fick dessutom dagens roligaste sms nyss! Det stod :

Får ju kåtslag när man går in på din facebook nakenfis!

Trodde allvarlig jag skulle skratta ihjäl mig! hahahahahahahaha. bebis <3








/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0