i'm gonna miss you where ever i go.

i'm gonna come back to walk these streets again, remember we had fun together.

Precis när allt ska bli bra, händer en sån här sak som förstör exakt allt.
Ärligt, jag orkar inte mer sånt nu.

Jag har gjort så jävla mycket dumma grejer, men man gör konstiga saker när man mår dåligt och är ledsen och förbannad. Och om man kunde göra saker ogjorda finns det mycket jag skulle ändra på. Men nu går ju tyvärr inte det. Jag älskar dig och vill bara vara med dig. Mer än så kan jag varken säga eller göra. Samtidigt som jag kan skicka femtio sms som det står förlåt i och att jag har gjort dig skit ledsen. Så ska du bara veta hur jag känner mig, när du skiter totalt i mig ena dagen fast du andra dagen kan säga att du är kär i mig och älskar mig. Du gör mig så jävla förvirrad. Och med tanke på vad som hände förra gången så.. Nej jag vet inte men jag orkar inte med mer strul. Jag är kär i dig och vill vara med dig men om det blir strul igen skiter jag faktiskt i det..


Idag har jag varit ute och sprungit för första gången på typ 3år. Kändes skönt, fick springa ur lite ilska. När jag kom hem hade mami gjort tacos! Åh jag som älskar tacos :D Sen så ringde dom från ett jobb jag har sökt också, så ska på arbetsintervju i morgon. Härligt som fan :) Nu på kvällen träffa jag även segtanten Jessica. Min bästa <3



Måste även skriva lite om Linus, så det inte blir några missuppfattningar!
Linus är en kille jag träffade i Mars. Och har pratat med han nästan varje dag sen dess, det är ungefär 5 månader. Han är min absolut bästa killkompis och ingenting annat än kompis! Jag kan prata med han om exakt allt. Säger jag att jag är ledsen gör han alltid så jag blir gladare. Han är alltid snäll mot mig och lyssnar alltid även om jag pratar om saker han inte bryr sig ett skit om. Bättre kompis är svårt att hitta. Han är världens bästa Linus!<3



Nu ska jag sova, och i morgon ska jag fundera på hur jag egentligen vill ha det med allting. Allt är så rörigt just nu, så ska träffa Bella i morgon. Hon brukar alltid få ordning på min hjärna. :) G'night!







/ buws ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0