Jag har försökt att ge dig hela skulden,

fast jag innerst inne vet att den är min.


Härlig dag igår, var hos storasyster hela dagen. Vi spelade tvspel och käka massa godis. När hennes karl kom hem lagade vi mat och kollade film. Efter det åkte jag hem och somna typ direkt. Idag när jag vaknade hann jag inte mer än äta frukost innan syster hörde av sig. Hon är jätte sjuk så fick åka och handla åt henne, och så spelade vi massa tvspel såklart! Sen drog jag till Sköllersta, till min seg tant Jessica! Satt och prata med henne några timmar och nu är jag hemma igen. Härligt! I morgon ska jag söka jobb och greja massa.. Sen på kvällen ska jag kanske till Totte. Vi lär ju märka vad som händer under dagen!


Nu ska jag bomba Linus med lite sms sen sova! G'night.



/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0