Det är svårt att hitta något bättre

när man har det absolut bästa! Morris<3



Pro Åbytorp idag, så jävla roligt! :D Tror dom är dom bästa Proarna att ha Julbord åt :) Imorgon är det vingåker som gäller, 100 pers! Kan bli roligt, men de är ju i kyrkans hus så = bästa köket och lokalerna! Imorgon ska jag även hinna flytta är det tänkt. Hinner nog inte allt men hinner nog en hel del :p kommer vara heeeeelt död fredag kväll! Nu ska jag flytta ner lite lådor och sen bege mig till Odensbacken där en promenad med världens bästa jessica väntar, länge sen vi sågs så ska bli både skoj och behövligt! :) Nej nu måste jag pack annars blir jag aldrig klar!



Spelar ingen roll vad, för i mina ögon är du alltid bäst!



/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0