Varje gång du säger att du älskar mig

har jag vunnit en miljon.



Idag är en sådanhära dag som jag är så glad på, synd att inte min andra halva är här så jag kunde spåra ur lite. :p Han som hade lägenheten innan mig ringde idag, så fort jag har satt över pengar till han är lägenheten min! yeeeeeeeah!!!! :D Så flyttar i helgen :)) Insåg även att jag inte skrivit i bloggen på en veckan och fem dagar, det har varit för mycket med jobb! Och det kommer det vara den hära veckan med men det behövs! Har nyss kommit hem efter att ha serverat ca 120 personer på julbord. Och alla var sååå nöjda :) Imorgon ska jag och RallyRut till samma ställe igen men då är dom bara 50 pers. Pro Åbytorp, alltid skoj med gamlingar :) Nu ska jag packa lite och sen slå på några avsnitt med CSI innan jag ska sova, ny dag i morgon! :)






/ buws ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0