Haft en paus igen

och försökt få lite ordning på livet men de blir ändå ingen ordning på något.



En vecka sen jag skrev och mycket har hänt. Så orkar inte ens skriva allt. Men roligt har jag trots allt haft. Festen på Speed Traps var så jäävla roligt! Synd att Ancki ballade ur tidigt, fan jag och Emelie va igång till fem! :) Grymt kul, Träffa massa folk som jag nästan aldrig träffar annars, vilket är synd. Men kan ju säga att jag mådde förjävligt dagen efter. Fy i helvete, tror jag ska bli nykterist! Fast vi får vell se hur det blir med det, det är ju snart onsdag ;) :D


Ikväll ska jag till chefen på möte, och planera dom kommande två månaderna. Känns faktiskt förjävla bra att ha så mycket jobb som jag har nu. Så på den fronten är det inte rörigt. ;)


Sen är det ju det där med känslorna, alla som känner mig vet ju att ja inte pratar. Fast skulle ju egentligen behöva det men vet inte riktigt vem ja ska prata med....


jaja nu är det dags för lite frukost och första ciggen idag, sen tillbaka till sängen och fundera på livet..


/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0