Idag är det onsdag

och livet känns fortfarande värdelöst trots allt -.-



Har massvis med jobb från nu fram till nyår! Har inte fått tag i hon på öbo så vet inte om ja kan flytta in tidigare.. Har nyss haft Hasse Marcus Jimmy och Freddy här på kaffe och kladdkaka. Tack pojks för att ni alltid får mig att skratta :) Om ett par timmar kommer en av mina bästa och vi ska gå ut och gå. Rensa skallen och lätta på hjärtat. Behövligt! Så nu ska jag städa mitt rum och sen planera mitt liv litegrann. Får se hur det går. Imorgon kommer grabbarna hit på kladdkaka och kaffe igen, och då ska vi skruva bil. Snälla vänner man har som tur är :)



Och i morgon kväll blir det tacos med mina tjockpojkar hoppas jag. mums!


usch vad jag saknar london, och min bästa vän!
dags att ta igen det vi missat, kanske london snart igen? :)



/ buws ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0