Imorgon är det dags!

jag ska gå ner i vikt, så kanske jag duger te någe! :)


Ja, dags att börja i morgon med det. Har tänkt på de länge men aldrig kommit till skott riktigt! Så nu ska jag göra en seriöst försök. Så tips vore jätte snällt! Inga bantnings metoder bara, ska träna och äta rätt!


Fan det har varit folk hos mig nästan hela dagen, hur skönt som hellst. Det träliga är när alla åkt hem kryper jag in i min cell och mår skit igen! Fast lite bättre är det, för jag fick rensa ur hjärnan lite på promenaden. Tack bästa <3  Nu ska jag försöka vila lite och hoppas på att kunna somna tidigare än igår..

Imorgon är det städning av huset, jobb och sen kommer grabbarna och skruvar lite med min bil! Fullt upp i morgon med och det är skönt. Kvällen kommer jag spendera med mina tjockpojkar. Usch vad jag har saknat er.


En gräshoppa som fanns på Ambulans stationen i Åsa, Göteborg 2010.


 


/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0