Känslan att inte veta

vad jag egentligen vill med livet är jobbig och ger mig huvudvärk!


Städat hemma och tvättat lite idag, sen iväg och jobba. Efter det följde jag med bästis och åkte lastbil en sväng! Fan vad skoj det är, skulle nog tagit lastbilskorte i allafall :p jaja, nu blir det sängen för i morgon är det hel dags jobb! Men kvällen hoppas jag på att den blir bra, hoppas..





 Vill egentligen spola tillbaka tiden till den
 hära kvällen fast jag vet ju att det inte
 går, men då var jag nog lyckligast på
 hela jorden. Fan att man kan välja så
 fel ibland.. Ska lära mig lyssna och
 välja trygghet framför roligheter.
 Om jag bara kunde få göra om och göra rätt.



/ buws ☆

Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste syster :)

2011-12-01 @ 09:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0