kom ihåg mig då

När du har varit i alla vrår och du har testat allt som går och när du tröttnat..


I lördags efter jobbet körde jag pppppilips knullbuss, det gick bra och var skoj till en viss person fucka ur och förstörde typ halva kvällen, jävla psykfall. Körde i allafall hem han och sen drog vi å käka sen åkte vi till mässan sen körde ja hem alla, blev en tidig kväll. Söndagen åkte jag till Emlaan för hårfärgning och lite tattuering :D nöjd som vanligt :) Sen kom Fredrik och vi tog en promenad. Åkte till totte och tog hand om han, liiiiite dålig va han haha.  Igår va vi bara hemma hos han och kollade film och lagade mat. Idag ska jag nu ringa Öbo och se om man fick flytta in tidigare, sen ringa chefen och fråga när jag börjar för det har jag glömt.. hehe. Sen blir det jobb! Efter jobbet ska jag pröva mig på en springtur med Fredrik, vi får vell se hur det går med de.. haha.


usch vad jag vill flytta nununu så jag kan få träffa dig igen!!





/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0