Möjligheten finns ju,

om jag bara vill, men vill jag ?


Nu är det ett sånt här deprimerat inlägg om ingenting igen!



Jag måste skaffa läkarintyg på att jag inte får diska, det gör mig deprimerad. Visst jag tycker ju att det är kul på jobbet och så men då går allt ju myycket fortare. Det ploppar upp så mycket konstiga tankar och funderingar.. Tänker oftast bakåt, på förra året. Känner mig som en idiot när jag inser att jag inte fatta hur bra jag egentligen hade det. Samtidigt som jag vet att jag inte klarar av att bara stå och stampa. Fast det var då jag lärde mig vad tryghet är. Och det här med ärr, jag hatar mina ärr. Samtidigt som jag vet att det är en påminnelse av att jag mår mycket bättre än vad jag gjorde förut. Även fast det gör ont att se dom.. Nej nu ska jag sluta vara depp och krypa ner i soffan med mina tjockpojkar istället.. 


 
/ buws ☆



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0