Det är svårt att hitta något bättre

när det passar så jävla bra! Det var ett bra tag sen det kändes så bra..



Haha fyfan vilken helg :D I fredags va jag med michaela sam och freddy, åkte och käka lite sen blev det mässan. Ett par öl och så hamna jag i en bil full med lindesbergare :p Men roligt hade jag!!

Så vaknade i lindesberg på lördag morgon. Tur att Tobbe var så snäll att han körde hem mig, :) Iväg och jobba nästan direkt när jag kom hem. Efter jobbet blev det käk med familj, alla syskon och respektive. När ja var mätt och hade fixat mig hämta Fredrik mig så åkte vi in till stan, tvätta hans bil och grejja. Tog en sväng förbi mässan sen åkte vi till han och kollade på film :p

Söndagen bestog av käk med mina fina tjejer i örebro. Dom laga lyxmat å det va förbannat gott :D På kvällen kom Tobbe från linde förbi och kolla på film. :)

Och idag har jag jobbat! Jobba jobba jobba. Men nu är jag ledig tills på torsdag då det står sopplunch på schemat! Spännande :) Men resten av dagen tänkte jag spendera med Ancki! Men måste hitta någon som kör dit mig först :p Annars får ja åka buss! Hatar buss :( Men vad gör man inte för sin fina fru?! :D


Jag älskar dig min fina! <3






/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0