Helgen har varit sjukt konstig

men lika glad är jag för det tack vare mina underbara vänner <3




Kortfattat :

Torsdag: Jobb på advokatbyrå, riktigt kul faktiskt sen träffa micha :)

Fredag: Begravning i Vingåker, gick bra :p Sen iväg till tobbe. Vi satt hemma hos räkan och fredrika kollade på film. Dom somnade så vi åkte in till Örebro och hämta sebben från krogen. han va skiiiit full! skoj :D

Lördag: Jobba under dagen efter det hämta fredrik mig så åkte vi på bilträff. Träffa massvis med folk, sen blev de kaos och så åkte jag med 64an hem.

Söndag: Skönaste dagen trots lite bakis. Nästan direkt när jag vakna började vi städa lägenheten. EFter det vart det tacos och soffmys med alla mina tjockpojkar :D Efter det blev det lite garagehäng och sen senare en matlagning igen och ännu mer soffmys. Bästa dagen på länge! :)


Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min dröm igen. Tur att han tar hand om mig när ja mår dåligt. Måste tacka gud för att han finns! G'night.

/ buws ☆




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0