Tog en paus

och det var skönt!



Sitter på wuc, känns som att jag är här hela tiden även fast jag inte gillar den hära skolan så mycket. Men idag är ja här för att jag är privat taxi åt Ancki :p Och dessutom sitter jag ju mest still vid en dator så :) Helgen var helt konstig, :s I fredags var jag på bio med Fredrik, skoj som fan :D sensre vart det knas men som tur var hade jag ju min fru hos mig då :) På lördagen blev det jobb jobb sen senare fylla som också sluta i kaos pga små äckliga fjortisar som åkte med. Dock slängde jag ju ut en :p Söndagen va en sån här bra dag. Lekte med Micha några timmar sen åkte vi till Sam och kollade på film och flumma lite. Och igår åkte jag upp till Loka där Daniel körde skotare, åkte med han ett par timmar sen åkte ja till frugan å sov där :p efter en vända in till stan och hon trodde vi skulle välta men de va skoj :D



Senare idag ska vi på Sannamarken. Mycket skoj :)


/ buws ☆




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0