Det är att leka med eld

när du drar upp det här igen, det finns inget att förklara.


Dubbel begravning  i fredags, gick lika bra som förra gången. :) På kvällen åkte jag in till stan och va med emelie och min favvo en sväng. Sen åkte jag och Emelie med Marbrink sen körde dom mig till Totte. Där Gelo Oskar och Offepiller också va :p Sov där för vi skulle upp skit tidigt sa dom, men som vanligt kom ingen av oss upp i tid ;) Men alla va uppe strax efter sju.

Efter ett tag kom vi iväg i allafall, åkte till brändåsen, tanka och fixa lite. Åkte till Bodin och sen vidare in till Fjugesta, när vi stannade i Fjugesta hade Offepiller redan däckat. Iväg mot Kristinehamn,  in på power marknaden och sen stod vi på parkeringen ett tag. Åkte till donken och käka sen in till Örebro. Fast först världens jävla omväg igenom Fjugesta, grusväg mellan Fjugesta och Viby sen motorväg till Örebro... Fy åt helvete vad trött jag va redan då, och då va klockan typ 19. Iallafall, in till Örebro. Ett par varv på stan, en sväng till mässan sen hämta vi Makkan. Tillbaka till Mässan sen vidare till Vevhuset som hade fest. Va där en stund sen åkte vi till Hällabrottet och där blev vi kvar hela kvällen tills vi åkte hem. Så vi va hemma typ 4 :)

Vaknade klockan tio? Nej då va klockan nio.. Nej va fan va klockan? Haha de va en jävla diskution om det,:p Iväg och käka på grillköket. Sen hämta min syster mig, åkte till pappa. Va där i tre timmar. Körde tillbaka mig till Totte och dom. Vi kolla på film och käka. Sen somnade jag på soffan.

Nu kom jag nyss hem, trött som ett as men har lite att göra innan jag åker och jobbar en sväng :) Jag vill flytta nununu! Men nu ska jag ner och äta frukost, röka,duscha och fixa massa :)

 

/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0