Varje liten sak som du gör

och varje ord som jag hör..


Måndagen då, när ja kom hem så sov ja till tolv. Gjorde mig i ordning och åkte in till stan. Hämtade upp Micha och åkte till arbetsförmedlingen. Fixa papper och grejja lite. Körde hem henne sen hämta Ancki. Lunch på donken och sen jobba :) Hem till henne och där vart det mys gånger tusen!



Körde henne till skolan sen hem och börja rensa garderoben >.< inte kul! Helvete vad saker jag har! :/ Åkte till chefen och prata lite sen hem och mys med lillsyster <3 Nu ligger jag i sängen och ska snart sova tror jag. Bilen ska lämnas in på service i morgon och så ska jag jobba en sväng :p nu blir ja bombad på msn av en kärring! hejsvejs :)








/ buws ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0