Alla vill ha dom.

Ta på dom, bara vara nära dom det är tuttar!



Har låten på hjärnan hela tiden! :o Fyfan vilken härlig helg alltså. I fredags körde jag på min favvo<3  Riktigt kul faktiskt, det va race och senare massa slagsmål. Och i lördags så jobba jag hela dagen, sen åkte jag till Mullhyttan. Hade skit skoj med min favvo, Ronja, Tjockis, Steffe och alla andra. Idag, söndag så åkte jag och jobba direkt när jag kom hem. Efter jobbet käka jag pizza och kolla på film. Nu har jag nyss duschat och ska städa lite. Väntar på att min favvo ska komma :) Sen är det 5 arbetsdagar till nästa helg. Underbart! :)


Även lärt mig en sak i helgen, det handlar inte om att vara där det är massor av folk. Så länge man är med folk man mår bra av och har kul med så blir det inte bättre! Lördag kväll var fan det bästa på lääänge! 



<3


 

 

/ buws ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0