Allt du sagt till mig om vad andra säger

om dig är sant. Och du får faktiskt skylla dig själv att folk tycker att du är vidrig och jävligt omogen. Du har liksom skapat allting själv. Du är inte 15 längre, väx upp...





I söndags hämtade favvo mig så åkte vi och hälsa på philip en sväng, och sen marcus en stund på mässan. Åkte hem till favvo och sov :)  Igår följde jag med han till skolan en sväng. Fast där var jag med Micha :) När favvo slutat körde han upp mig på stan och jag gick till statsbiblioteket. Efter en timme kom Jessica och hämtade mig, vi tog en sväng i stan sen hem till henne & Johan. Kollade på tv och snacka skit i soffan ett tag. Och så kom Johan hem och lagade mat åt oss, himla snällt! Och riktigt gott :) Sen åkte vi till skölllersta en sväng och hälsa på Johan2 å Victor. Sen tillbaks till Kumla där hämta min favvo mig. Åkte till mig å hämta lite kläder sen in till han igen. Käkade mat och kolla på TV en stund sen soooova. Nu har ja nyss gått upp, ska försöka få liv i han också för vi ska städa :p å sen ska jag duscha och fixa lite innan vi åker :)




/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0