Det finns en sång som säger allt

som värmer när det blåser kallt.


Igår när ja kollat på lägenheten åkte jag in till stan. Gick till arbetsförmedlingen & fixa sen hämta min favvo mig. :) Åkte hem till han och lagade mat. Och så blev vi tvugna att hämta lilla jerry :p O sen skulle dom, båda två, duscha!! Snabba klubben? Neeeeeeej! I allafall när dom va klara drog vi upp på stan för jerry skulle fixa lite. Sen bar de av mot fjugesta och calle :D Satt där och prata med calle mia och så kom lillebror simon också :) skojsigt :d Å sen va de dags att åka hem och sova.
Och nu har ja nyss gått upp, min favvo är i skolan. Vi får se vad den här dagen bjuder på :)



/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0