Ljusen är tända

för dom som har lämnat vår plats för snabbt.




Nu har min favvo åkt hem. :/ Vi har kollat på film och bara haft det mysigt. Ska snart krypa ner i sängen och sova så jag är pigg i morgon! :) 5 Arbetsdagar sen helg, fast jag vill egentligen ha helg nu!!! :( Hatar dessa arbetstider för ja kan ju inte göra något i veckorna.. Går upp 8/9 åker bussen vid 10, jobbar och sen bussen hem och är hemma 23 ungefär! Måste hitta något annat tror jag. Har ju inget liv kvar annars! Nej nu äre sängen som gäller!



Kan ju även passa på att säga att jag byter nummer i veckan! Men säger till när det blir, så får ni säga till om ni vill ha de. Tycker även att läsar siffrorna har legat rätt högt sen jag började blogg. Riktigt kul att se faktiskt! Funderar på om ja ska ha en sådanhär frågegrej, där man frågar vad man vill! Vad tycker ni? G'night!



Usch vad bra du är min favvo! <3


 

/ buws ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0