Som ett försiktigt glädjerop

det liv vi måste klara av.




Idag följde jag med min favvo till skolan. Sen körde jag Micha till bussen och hämtade lillebror Jerry, körde han till hans jobb sen hämta ja upp min favvo från skolan. Efter det åkte vi till min favvo och han kolla film och jag sov. Efter det drog vi till Vintrosa å träffa Hasse Lars Tommy & Johannes. Följde med dom till Örebro och dom käkade. Och så drog vi till Odensbacken, träffade Micha & Agge. Efter det drog vi hem till mig å hämta lite saker. Sen in till stan igen å hämta jerry, käkade donken sen till mässan och träffade lite folk. Nu är vi hemma och ska sova, skönt!! G'night







/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0