Telefon kö kan ta sig i röven!

Och sveriges sjukvård kan ta sig i röven..


Liten uppdatering om vad som hände i helgen kanske? Mjaa liiiite! I fredags var jag på mässan, träffade massa folk. Vart även Race lite senare. Skit skoj eftersom några från Speed Trap's körde :) Sen på lördagen jobbade jag. Efter jobbet körde mamma mig till Mosås och där väntade Håkan Jimmy och Erik. Körde in till stan där vi hämtade upp Carro och Amanda. Åkte till Hällabrottet var där hela kvällen sen åkte vi in till stan och käkade på Max. Sen körde jag hem dom sen sova.


Idag har jag inte gjort någonting! Senare mot kvällen fick jag sådär sjukt ont i magen så ringde till sjukhuset och förklarade hur det låg till. Dom tyckte jag skulle åka in till akuten så min bästa Jessica körde in mig. När vi väl kom till Akuten blev vi skickade till Akutkvinnokliniken. Dom gjorde massa tester och skit sen sa dom att jag skulle ta det lugnt ett par dagar och om de inte gick över skulle jag höra av mig. Tack tack.... Efter det drog jag och Jessica donken och sen körde hon hem mig.


Nu håller jag på och laddar ner lite Criminal Minds och taggar första arbetsdagen i morgon :) Spännande! Nej fy nu måste ja vila lite. G'night!

Fredagens kläder (:




Och så lördagens! :)



/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0