Sons Of Anarchy

världens bästa jävla serie!


Hahaha har visst glömt bort bloggen lite efter flytten! :p Och mycket har hänt på en halv månad.. Men de gör de ju nu för tiden. Men jag trivs jätte bra i lägenheten i allafall och i eftermiddag ska vi hänga upp grejjer på väggen hoppas jag. :) Nu ska jag sätta på kaffe och läsa lite i nya Wheels tidningen jag köpte igår :D I mitten på den här månaden ska jag i allafall ringa på det dära jobbet, spännande :) Just nu känns det som att livet går bra, fast vet ju också att det kan vända på en minut tyvärr. Jobbigt när allt är ostabilt.. Men jag har ju överlevt förut så ska vell lyckas klara av det hära också. :)



Jag saknar dig vännen!




/ buws ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0