Det är tomma ord som fastnar

för att jag låter dom vara kvar.





Idaaag kom min amanda hem :D yeeeeeeyyyyy och på måndag blir det roadtrip! :D ska bli så skoj :) Igår körde jag iväg grejjer till återvinningen, TV micro och dvd. Eftersom ingen ville hjälpa till så fick jag släpa fetto tvn själv, men de gick bra :) Sen kommer storasyster hit så tog vi en promenix. Idag åkte jag till mamma och promenixa med henne, hurtig jag är 8-) Men i morgon blir det ingen promenad för då ska jag jobba. Eventuellt en imorgon kväll. :) Idag fick jag ju post från Tunistall också, vann visst två biobiljetter :D Guld! Nej nu ska jag ner och ta tvätt helvetet sen laga mat. Ska sova tidigt idag för är såå jävla trött!!!!!!! :) hejsvejs


Du ger det du vill när du tror att du känner mig,
men du reser utan mål ... så nu reser jag mig bort från dig.


Julafton 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0