Jag ska söka något,

att söka efter. Något som är jag.


Full fart med masssssssa jobb!! :D Varit på Trygghetscentralen två dagar irad eftersom dom haft öppet hus. Det har varit riktigt roligt faktiskt. Kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen lite i och med att det finns folk som läser trots att jag nästan aldrig uppdaterar!! :s Just nu ligger jag på golvet hemma hos mig och väntar på att mitt hjärta ska komma hem så jag kan äta något! Imorgon är det först jobb planering med chefen sen begravning i Vingåker och efter det en leverans in till stan. Nu ska jag nog vika tvätten som jag tvätta igår. Eller? Om jag orkar.. är så jävla trött! Inte van att jobba så mycket som jag gjort dom senaste dagarna. Blir en lugn helg verkar det som i allafall och det är skönt det.

Måste ju också säga att Amanda Romo är bäst! :) Lovely<3


Käääääärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0